torsdag den 8. februar 2018

Opgave 1)
Nu skal vi prøve at lave en QR-kode som er relateret til vores fag.
Jeg har fundet en Youtube film om at lakere en fyldningsdør, derefter indsætte den oprettet QR-kode.
Jeg gik ind på goqr.me. Derefter valgte jeg hvilke type jeg vil oprette en qr-kode til. Derefter fandt jeg en youtube film, kopierede url, indsætte type og enter - download.

Vupti , så kom er en qr-kode :-)

Frem med mobil:


Nu kan jeg med denne video introducere eleverne, så de selv kan se en film. Dette kan man bruge til de elever som har behov for at gense filmen flere gange.
Videoen kan bruges efter teorien, hvor eleverne går ud på værkstedet, hvor de skal arbejde praktisk med opgaven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog 1

Kontekst Baggrund Jeg blev uddannet som bygningsmaler i 1999 og arbejdede som svend i en del år. I den tid havde jeg en del lærli...